superbes cadeaux

Red Meat
Forum rules
DO NOT POST PRIVATE ORGANIZATIONAL OR PERSONAL INFORMATION.

superbes cadeaux

Postby Banning » May 22nd, 2020, 12:21 am

Ik heb deze vriend sinds de middelbare school. We hebben nogal wat samen meegemaakt, voor beter of slechter, dus toen ik besloot om te gaan hardlopen, wist ik dat ze af en toe een uitstapje zou maken. Vrienden zijn een geweldige bron van steun en ik wist dat ze er voor me zou zijn, ongeacht mijn humeur. Soms wist ik dat ik haar uiteindelijk zou smeken om weg te gaan, maar dat ze naast me zou blijven.

We besloten in eerste instantie om minimaal één keer per maand samen te gaan hardlopen. De laatste tijd blijft ze me echter in de steek laten of me dagen, zelfs weken achter elkaar afzetten. Ik zou het niet erg vinden, behalve dat ze dan altijd willekeurig (en op het laatste moment) wil rennen op de racedag of een grote trailtraining. Nike Air Max 270 React Dámské Onze meest recente run was de ergste. Ze had me twee weken lang laten hangen, en toen ze op mijl 14 van een race van 12 uur kwam, kwam ze gewoon opdagen. Eerlijk gezegd had ze de avond ervoor gebeld om te zeggen dat ze misschien zou komen, maar je weet maar nooit met haar. Ik denk dat ze het serieus meende. Toen ze hier aankwam, was ze als een manische crackduivel. Ik wist niet eens dat ze was aangekomen totdat ik de klap in mijn lijf voelde. Ik verdubbelde bijna van pijn, terwijl mijn mannelijke hardlooppartner me bezorgd, maar ook verbijsterd aankeek. Hij kon haar niet zien.

"Ze is hier." Ik mompelde met mijn beste “winter komt” -stem en bleef rennen. Ja. Mijn menstruatie was opgedoken, twee weken te laat, pal in het midden van een 12 uur durende trailrace. In een land van één porta-potje, en zonder extra tampons, kwam ze Nike Air Max 1 Mens opdagen, met heldere ogen en borstelige staart, klaar om te feesten. Ik probeerde gefocust en rechtop te blijven, wetende dat ze binnen een paar uur energie zou verliezen (en ik had nog ongeveer 8 uur om te rennen). Hoewel het een enorm ongemak was, heb ik wel wat dingen geleerd.

Mensen bij ultras houden van snacks. Meisjes in hun menstruatie houden van snacks. Ultra runners beoordelen je niet voor overmatig Oreo-verbruik. Ze ondersteunen zelfs uw snackgewoonten. Dit is een goed moment om een ??emotionele eter te zijn, omdat het meeste bonken wordt veroorzaakt door onjuist tanken. Ik verzet me tegen de drang om hier een nepstatistiek over te verzinnen ... Eet gewoon je gummy-wormen op, oké?
Het niveau van hydratatie dat nodig is om een ??ultra te laten lopen, zorgt voor voldoende badkamerpauzes en daarom stiekeme productveranderingen voor vrouwelijke hygi?ne. Zorg ervoor dat u niets achterlaat in de porta-can. Verberg je afval in een ritssluiting voor later, bij voorkeur in je eigen dropbag. (maar serieus, hydrateer extra om krampen te voorkomen en zeg NEE tegen cafe?ne tijdens deze glorieuze tijd)
Een ultra afmaken is emotioneel. Het is toegestaan ??om te huilen tijdens en na een ultra, en maskeert zo alle emotionele reacties die verergerd zijn door menstruatie.
Een ultra afmaken is vermoeiend. Er wordt van je verwacht dat je crasht, waardoor je een schaamteloze kamerjas en Netflix-tijd krijgt, zonder vuile blikken van je partner of vrienden. Je hebt die donzige sokken verdiend, en die tube koekjesdeeg.
Als krampen tijdens het hardlopen te veel Nike Air Max 90 Damen worden om te verdragen (en niemand heeft Midol), is whisky een geweldige remedie. Ik denk dat ik in de loop van 32 mijl ongeveer 5 foto's heb gemaakt voor medische doeleinden. Het voelde geweldig! 10/10; zou opnieuw doen!

Terwijl hardlopen op het doek een enorme belemmering is, is je cyclus een belangrijk onderdeel van je algehele gezondheid. Als u een hardloper bent die amenorroe heeft, overweeg dan om hulp te zoeken bij een medische professional. Je kunt hier en hier lezen over Female Athlete Triad als je vragen hebt over de menstruatie bij atleten. Hoewel de Triade informatie bevat over eetstoornissen, moeten vrouwelijke atleten weten dat een gebrek aan menstruatiecyclus kan worden veroorzaakt door een reeks voedingsproblemen, niet beperkt tot ongeordend eten. Ken je lichaam en waardeer het ongemak van je favoriete Nike Air Pegasus 83 Hombre maandelijkse hardloopmaatje.

Squashrackettassen zijn geweldige geschenken: elke squashspeler heeft er een nodig en je hoeft ze niet te passen! Bij het kiezen van de juiste tas wil je iets dat voldoende ruimte heeft, comfortabel is en kleinere spullen apart kan opbergen.

Perfect voor de serieuze speler, deze rackettas heeft een temperatuurbeschermd gedeelte alleen voor rackets om ze te beschermen tegen hitte en ze in perfecte staat te houden. De gewatteerde, verstelbare schouderband is comfortabel en afneembaar. Bovendien heeft deze rackettas gewatteerde handvatten als je speler liever grijpt en gaat. De Harrow Dynasty Racquet-tas heeft verschillende secties voor gemakkelijke opslag: een extra gedeelte met ritssluiting dat groot genoeg is voor meer rackets, twee tunnels met ritssluiting voor schoenen of natte spullen en een zijvak Nike Air Max 90 Hombre met ritssluiting voor het opbergen van kleinere, persoonlijke spullen. Geschikt voor 9 rackets.
Banning

Return to Organizer Case Studies