guida incredibilmente

Red Meat
Forum rules
DO NOT POST PRIVATE ORGANIZATIONAL OR PERSONAL INFORMATION.

guida incredibilmente

Postby Banning » May 21st, 2020, 1:51 am

Ugh! Het zat vol met stops en starts en overal training die leek te leiden tot Nike Air Max 90 Mujer Negras een verwarrende en richtingloze cycloon. Het leek allemaal zo sporadisch. Dus vrijblijvend.

Ik begon mijn training op te schrijven en naar een coach te sturen - iemand moest me verantwoordelijk houden! Ik herinner me dat ik hem een ??bepaalde goede week stuurde (dacht ik tenminste). Ik schreef trots een klein deuntje over hoe die week zo geweldig was, en ik was zo trots op mijn vooruitgang, enz., Enz. De reactie? Eén regel: "Je training is overal."

Wat!?

Hoe kan dat nou? Zou mijn meest gefocuste week echt een indicatie kunnen zijn van hoe moeilijk de rest van mijn hardloopleven was geweest?

Blijkt, ja, ja dat kan.

Ik had mijn terloopse benadering van wat ik dacht dat toegewijde training was, krachtig gerechtvaardigd door te wijzen op mijn uiteenlopende interesses. Ik was trots op mijn vermogen om met speelse spontaniteit in het Nike Air Max 720 Pánské moment te leven. En toch was mijn spontaniteit niets meer dan een gebrek aan toewijding aan het hier en nu. Het was een schaamteloze ontkenning om in het moment te zijn van precies datgene waaraan ik moest werken: mezelf door de mentale en fysieke pijn die rennen cre?ert, duwen.

Meer dan dat, ik was te dun verspreid. Ik was slap. Ik miste focus. Ah, ik miste discipline.

Ik had discipline doorkruist, dacht ik. Ik was 92 pond en microscopisch afgestemd op mijn elke stap en hap. Ik wilde niet teruggaan. Discipline was eenzaam. Discipline was ellendig.

Net als de Conquest heeft de Constant een hiel-tot-teen-val van 4 mm en Hoka's Active Foot Frame-ontwerp, zodat mijn voet echt in de tussenzool gaat zitten voor een ongelooflijk stabiel en responsief gevoel. Dat, in combinatie met de RMAT-golf aan de mediale zijde, geeft mij de perfecte Nike Air Force 1 Herren hoeveelheid stabiliteit. In het verleden waren sommige stabiliteitsschoenen een beetje ongemakkelijk omdat ik echt voelde dat die mediale post elke stap tegen me opduwde. Met de Constant voelt mijn voet ondersteund en gebalanceerd tijdens mijn loopcyclus. De ondersteuning is subtiel en comfortabel, maar het is er. Na de hielaanval zorgt de Meta-Rocker in de late fase voor stabiliteit in de voorvoet en helpt me om naar de volgende stap te gaan. Niet erg opvallend voor mij tijdens het lopen, de late fase Meta-Rocker wordt echt geactiveerd en maakt elke stap effici?nter tijdens het hardlopen. Ik doe het werk nog steeds absoluut, maar ik voel de geleide voortstuwing naar de volgende stap en het helpt me verder te gaan dan ooit tevoren.

Een ding dat me schokte, was hoe licht de Constant was. Het is meer dan een volle ounce lichter dan Nike Air Max Command Pánské de Conquest. Met een gewicht van slechts 10,3 gram (herenmaat 9) en 9,0 gram (damesmaat 7), is de Constant aanzienlijk lichter dan sommige van de best verkochte stabiliteitsschoenen die momenteel op de markt zijn - en biedt hij de meeste demping.

De Hoka One One Constant is een geweldige keuze voor hardlopers die op zoek zijn naar matige stabiliteit met maximale demping en een verbazingwekkend zachte rit. Eerlijk gezegd zou ik niets aan deze schoen veranderen. Een gewichtsverlies bij de volgende iteratie zou goed zijn, maar ik zou niet willen dat Hoka de ondersteuning en het comfort van deze schoen opoffert. De Constant was mijn schoen bij uitstek vanaf de eerste keer dat ik ze had geregen en mee had genomen voor een run. Ze hebben me klaargestoomd voor een geweldige run met het comfort en de ondersteuning die ik nodig heb om een ??stap verder te gaan.
Banning

Return to Organizer Case Studies